مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-18ورزشي

استقبال از دختران ملی پوش رزمی کار مقام آور گناوه


چهار دختر ورزشکار ملی پوش رزمی کار مقام آور شهرستان گناوه در مسابقات قهرمانی آسیا و اپن کاپ خاورمیانه 2023 به میزبانی امارات (دبی)، در میان حضور پرشور مردم و مسئولان وارد این بندر شدند.

- ایسنا/بوشهر چهار دختر ورزشکار ملی پوش رزمی کار مقام آور شهرستان گناوه در مسابقات قهرمانی آسیا و اپن کاپ خاورمیانه 2023 به میزبانی امارات (دبی)، در میان حضور پرشور مردم و مسئولان وارد این بندر شدند.

از این افتخارآفرینان در رشته رزمی پنچاک سیلات، روز شنبه در جوار یادمان شهدای گمنام با اهدای گل و شیرینی، استقبال شد.

در این مسابقات فاطمه اسدی موفق به کسب نائب قهرمانی و مدال برنز، نادیا خادم زاده 2 عنوان برنز، اکرم ایزدپناه و مهشید دشتی صاحب مدال برنز شدند.

فرماندار گناوه در آیین استقبال گفت: کسب عناوین متعدد توسط شیر دختران گناوه در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی امارات مایه مباهات، افتخار و اقدامی ارزشمند برای این شهرستان و کشور است.

محمدتقی صفری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به بانوان ارزش و ابهت و جایگاه والایی قائل شده است و در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بخصوص در بحث مدیریت و ورزش بخوبی ایفای نقش کرده اند.

وی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی بخصوص بانوان در برهه کنونی با تبعیت از رهبری در میادین ورزشی خوب درخشیده و به عنوان سفیران نظام با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از دختران ملی پوش رزمی کار مقام آور گناوه

استقبال از دختران ملی پوش رزمی کار مقام آور گناوه