مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-23اجتماعي

آموزش و پرورش فردیس بالاخره مستقل می شود


استقلال و تفکیک اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس از آمورش و پرورش ناحیه 2کرج به مدت 10 سال مصوب شد - خداداد کاشفی، فرماندار فردیس، در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به پیگیری های انجام شده و طی جلساتی که در روز گذشته و امروز با مسؤولان سازمان امور اداری و استخدامی، اداره کل آموزش و پرورش استان و استانداری البرز  برگزار شد، استقلال آموزش و پرورش شهرستان  فردیس  به تصویب سازمان امور اداری و استخدامی رسید.

وی افزود: سازمان امور اداری و استخدامی کشور با استقلال آموزش و پرورش فردیس و چارت این اداره به مدت 10 سال موافقت کرد.

  فرماندار فردیس با اشاره به وجود بیش از 100 هزار دانش آموز در شهرستان فردیس استقلال اداره مربوطه را یک ضرورت برای شهرستان دانست و افزود: این امر پس از 10 سال از شهرستان شدن فردیس با پیگیری های مکرر و همکاری سازمان امور اداری و استخدامی به نتیجه رسید.

  وی در خصوص ساختمان آموزش و پرورش شهرستان، اضافه کرد: این امر به زودی وارد فرآیند اجرایی می شود و  تأمین ساختمان اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس بر عهده اداره کل استان است.

  گفتنی است از سال های گذشته استقلال آموزش و پرورش شهرستان فردیس مورد درخواست مسؤولان شهرستان بود اما تا کنون سازمان امور اداری و استخدامی کشور با تفکیک این اداره از آموزش و پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش فردیس بالاخره مستقل می شود

آموزش و پرورش فردیس بالاخره مستقل می شود