مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-07فرهنگي

مراحل فنی «به خاطر یک کیف دلار» آغاز شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با آغاز مراحل فنی، اولین تصویر از فیلم سینمایی «به خاطر یک کیف دلار» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی آذر معماریان منتشر شد.

- همزمان با آغاز مراحل فنی، اولین تصویر از فیلم سینمایی به خاطر یک کیف دلار به کارگردانی حمید بهرامیان منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با آغاز مراحل فنی، اولین تصویر از فیلم سینمایی به خاطر یک کیف دلار به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی آذر معماریان منتشر شد.

محسن کیایی، مهران احمدی، پانته آ پناهی ها، علی اوجی، هومن حاجی عبدالهی، سودابه بیضایی، سها نیاستی، روزبه اختری، سجاد پرالک، مریم ماهور بازیگران این فیلم سینمایی کمدی هستند.

به خاطر یک کیف دلار را حمید بهرامیان و سیدمسعود سعیدی به طور مشترک به نگارش درآورده اند و در موسسه فرهنگی هنری سایان به مجری طرحی سید مهدی سعیدی تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: میدونی با شش میلیون یورو، چندتا شست میشه خرید؟ عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از مشاور تهیه کننده: سید جمال ساداتیان، جانشین تهیه کننده: امید معلم، مدیر فیلم برداری: رضا سپهری، طراح صحنه: پیمان محمدی، طراح لباس: مجید لیلاجی، صداب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل فنی «به خاطر یک کیف دلار» آغاز شد

مراحل فنی «به خاطر یک کیف دلار» آغاز شد