مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-28فناوري

برگزاری 17 رزمایش سایبری در گیلان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از برگزاری 17 رزمایش ترکیبی سایبری و الکترونیکی در استان با هدف سنجش وضعیت آمادگی زیرساخت های ارتباطی خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از برگزاری 17 رزمایش ترکیبی سایبری و الکترونیکی در استان با هدف سنجش وضعیت آمادگی زیرساخت های ارتباطی خبر داد.

فرزاد توکلی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری 17 رزمایش ترکیبی سایبری و الکترونیکی در استان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش ها به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف سنجش وضعیت آمادگی زیرساخت های ارتباطی، الکترونیکی و سایبری استان انجام می شود.

وی افزود: این رزمایش ها در سه سطح زیرساخت های ارتباطی، داده و سرویس توسط دستگاه های اجرایی سطح استان برگزار می شود.

رییس کارگروه پدافند غیرعامل سایبری و الکترونیک استان بیان کرد: بخشی از این رزمایش ها در قالب قطع برق مراکز و سایت دکل های ارتباطی استان با هدف زیر بار رفتن برق پشتیبان از طریق دیزل ژنراتور و دستگاه های UPS بوده و سایر رزمایش ها در سطح سرویس و داده جهت تست نفوذ و بازیابی و بازگردان اطلاعات جهت پایداری سرویس های مورد نظر صورت می گیرد.

توکلی گفت: مرحله بعدی رزمایش در خصوص شناسایی سیگنال های احتمالی خارج از محدوده است که موجب اختلال در ارتباط پایدار می شود که تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 17 رزمایش سایبری در گیلان

برگزاری 17 رزمایش سایبری در گیلان