مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-20اجتماعي

ظهر امروز پیک بارش های کرمانشاه را خواهیم داشت/ دمای برخی نقاط زیر صفر می رود


سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه پیک بارش های سامانه مستقر در جو استان را ظهر امروز (29 آبان) خواهیم داشت، از افت قابل توجه دمای شبانه در برخی نقاط استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه پیک بارش های سامانه مستقر در جو استان را ظهر امروز (29 آبان) خواهیم داشت، از افت قابل توجه دمای شبانه در برخی نقاط استان خبر داد.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سامانه بارشی قوی که اکنون بر جو استان حاکم است، پیش بینی کرد میانگین بارش این موج برای استان به حدود 30 تا 35 میلی متر و در نقاطی که پیک بارش را داریم به 40 تا 60 میلی متر برسد.

وی پیک بارش های حاصل از این موج را مربوط به ظهر امروز(دوشنبه) دانست و خاطرنشان کرد: عمده بارش را در مناطق اورامانات و شرق تا جنوب شرق استان خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از تداوم بارش های این سامانه طی فردا، سه شنبه نیز خبر داد.

وی به میزان بارش های این سامانه تا صبح امروز هم اشاره کرد و گفت: میانگین بارش این موج برای استان تا ساعت 9:30 صبح امروز(دوشنبه) 18 میلی متر بوده و عمده بارش را نیز از گیلانغرب و جوانرود به میزان 42 میلی متر، روانسر 35 میلی متر و قصرشیرین به میزان 28 میلی متر شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهر امروز پیک بارش های کرمانشاه را خواهیم داشت/ دمای برخی نقاط زیر صفر می رود

ظهر امروز پیک بارش های کرمانشاه را خواهیم داشت/ دمای برخی نقاط زیر صفر می رود