مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-07سياسي

پناهیان : اگر دموکراسی با مدیریت ولی فقیه نباشد، وحشی گری می شود


علیرضا پناهیان با اشاره به اینکه باید نسبت به موضوع لیبرال دموکراسی تبیین صورت گیرد،گفت: باید به دنیا اثبات کنیم که این رویکرد و طرز فکر به چه عاقبتی خواهد رسید.

- علیرضا پناهیان با اشاره به اینکه باید نسبت به موضوع لیبرال دموکراسی تبیین صورت گیرد،گفت: باید به دنیا اثبات کنیم که این رویکرد و طرز فکر به چه عاقبتی خواهد رسید.

علیرضا پناهیان در نشست صهیونیزم اشتباه لیبرال دموکراسی با موضوع تحلیل و بررسی تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی که در سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نباید از واقعیت های زمانی خود فاصله گیریم چراکه در این دچار انحراف و گمراهی می شویم و واقعیت امروز جهان ظلم رژیم صهیونیستی و مظلوم بودن مردم غزه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وی با اشاره به اینکه امروز باید اعلام کنیم که صهیونیست از نتایج لیبرال دموکراسی است، مطرح کرد: نتیجه لیبرال دموکراسی اتفاقاتی است که در غزه رقم می خورد و ما باید با این الگو آینده لیبرال دموکراسی را به دنیا نشان دهیم.

  استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دولت جعلی اسراییل نماینده یک تفکر در خاورمیانه است، عنوان کرد: یکی دیگر از نتایج لیبرال دموکراسی داعش است چراکه نحوه مدیریت افکار عمومی براساس قواعد لیبرال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان : اگر دموکراسی با مدیریت ولی فقیه نباشد، وحشی گری می شود

پناهیان : اگر دموکراسی با مدیریت ولی فقیه نباشد، وحشی گری می شود