مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-26اقتصادي

تُندباد، اسکله شهید ذاکری قشم را تعطیل کرد


مدیر بنادر و دریانوردی قشم اعلام کرد: بندر مسافری شهید ذاکری این جزیره به علت افزایش سرعت باد، تُندباد لحظه ای، ارتفاع زیاد امواج و تلاطم دریا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی قشم اعلام کرد: بندر مسافری شهید ذاکری این جزیره به علت افزایش سرعت باد، تُندباد لحظه ای، ارتفاع زیاد امواج و تلاطم دریا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

علی اشتری امروز (چهارم آبان ماه)، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی دریایی و همچنین افزایش سرعت باد و به دنبال آن، تلاطم دریا در آب های محدوده جزیره قشم، فعالیت بندر مسافری شهید ذاکری قشم به صورت موقت متوقف شده است.

وی ادامه داد: بازگشایی مجدد این بندر، منوط به احراز شرایط مساعد جوی خواهد بود.

شهرستان قشم 19 اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

9 اسکله گردشگری مجاز در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل، دهخدا و گوران شهرستان قشم فعالیت می کنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر از توابع هرمزگان است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرض میانگین 11 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تُندباد، اسکله شهید ذاکری قشم را تعطیل کرد

تُندباد، اسکله شهید ذاکری قشم را تعطیل کرد