مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:552023-11-06بين الملل

4 حمله موشکی و پهپادی به پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد طی 6 عملیات نظامی امروز خود، پایگاه های آمریکایی عین الاسد، - مقاومت اسلامی عراق دوشنبه شب با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن 4 پایگاه آمریکایی در سوریه و عراق طی شش حمله جداگانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد طی 6 عملیات نظامی امروز خود، پایگاه های آمریکایی عین الاسد، فرودگاه اربیل، تل البیدر و التنف را هدف قرار داده است.

بر پایه این گزارش، مقاومت اسلامی عراق دوشنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد که امروز طی شش حمله، چهار پایگاه آمریکایی مورد هدف قرار گرفتند.

این بیانیه می افزاید: مبارزان ما پایگاه عین الاسد واقع در غرب عراق، پایگاه اشغالگران نزدیک فرودگاه اربیل در شمال عراق، پایگاه تل بی در در شمال سوریه و نیز التنف در جنوب سوریه را بامداد امروز با سلاح های مناسب هدف گرفتند.

در همین راستا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری الجزیره، همزمان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با اعلام اینکه طی این مدت، مقاومت اسلامی عراق 38 بار پایگاه های آمریکایی را در عراق و سوریه مورد هجوم قرار داده اند، اعتراف کرد که طی این حملات، 45 نفر از نیروهای آمریکایی زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 حمله موشکی و پهپادی به پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه

4 حمله موشکی و پهپادی به پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه