مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-09ورزشي

گزارش عملکرد لژیونرها در لیگ قهرمانان اروپا


آمار و ارقام نشان می دهد، مهدی طارمی این روزها شرایط خوبی را در پورتو پشت سر نمی گذارد و امیدوار است بتواند در هفته های آتی به روزهای اوج خود در پورتو بازگردد.

- سردار آزمون موفق ترین لژیونر ایران در هفته گذشته بود که توانست نخستین گل خود برای تیم ایتالیایی را به ثمر برساند اما سایر بازیکنان به موفقیت چشمگیری دست پیدا نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای ایرانی در هفته ای که گذشت سردار آزمون موفق شد برای نخستین بار در این فصل سری آ ایتالیا گلزنی کند و سهم بسیار زیادی در برتری آ اس رم مقابل لچه ایفا کرد.

این تیم با گلزنی سردار و لوکاکو در لحظات پایانی بازی توانست بازگشتی رویایی داشته باشد تا همچنان امیدوار به موفقیت در فصل جاری سری آ باقی بماند.

سردار آزمون و درخشش بی نظیر در شبی که تیم آ اس رم در هفته یازدهم سری آ با یک گل از لچه عقب بود و به نظر نمی رسید دیبالا و لوکاکو دو مهاجم تیم رم بتوانند تغییری در نتیجه بازی ایجاد کنند خوزه مورینیو برگ برنده خود را رو کرد.

در دقیقه 73 سردار آزمون را وارد زمین کرد تا آخرین برگ برنده خود را رو کرده باشد.

آزمون موفق شد در نودمین دقیقه بازی با یک ضربه سر دقیق و تماشایی دروازه لچه را باز کند و نه تنها اولین گل فصل خود برای رم را ثبت کند بلکه در ادامه، بازیکنان رم که انگیزه مضاعفی گرفته بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد لژیونرها در لیگ قهرمانان اروپا

گزارش عملکرد لژیونرها در لیگ قهرمانان اروپا