مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-05ورزشي

پیشرفت دختران وزنه بردار خوزستانی محسوس است/ برخی درباره هیات مغرضانه صحبت می کنند


مربی تیم ملی وزنه برداری زنان معتقد است خوزستان در این رشته طی سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و این نوید روزهای خوب برای دختران وزنه بردار استان خوزستان و راه یابی آن ها به تیم های ملی در رده های سنی مختلف است.

- ایسنا/خوزستان مربی تیم ملی وزنه برداری زنان معتقد است خوزستان در این رشته طی سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و این نوید روزهای خوب برای دختران وزنه بردار استان خوزستان و راه یابی آن ها به تیم های ملی در رده های سنی مختلف است.

مولود فردی پور در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت وزنه برداری زنان در خوزستان، اظهارکرد: خوشبختانه پیشرفت وزنه برداری در استان خوزستان، قابل توجه، محسوس و کاملا مشخص است و هر سال مسابقات رده های سنی مختلف با استقبال بیشتری از سوی دختران خوزستانی برگزار می شود؛ به عنوان مثال سال گذشته 12 نونهال در مسابقات استانی شرکت کردند و فقط یک مسابقه نونهال سال گذشته اجرا شد اما امسال در اولین مسابقه 23 نونهال شرکت کردند.

ضمن این که امسال هیات برای برگزری 3 مسابقه نونهالان برنامه ریزی کرده است و در مسابقه فینال آمار نونهالان از 40 نفر نیز بیشتر خواهد بود، چون شهرستان ها با هم رقابت می کنند.

برنامه ریزی هدفمند هیات وزنه برداری خوزستان برای بخش مردان و زنان وی ادامه داد: در مسابقات لیگ برتر رده سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت دختران وزنه بردار خوزستانی محسوس است/ برخی درباره هیات مغرضانه صحبت می کنند

پیشرفت دختران وزنه بردار خوزستانی محسوس است/ برخی درباره هیات مغرضانه صحبت می کنند