مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-04فرهنگي

بازدید وزیر ارشاد از موزه شهید رئوفی فرد در بیرجند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (13 آبان) از موزه شهید رئوفی فرد در بیرجند بازدید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی محمدمهدی اسماعیلی-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (13 آبان) از موزه شهید رئوفی فرد در بیرجند بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سفر 2 روزه خود به خراسان جنوبی بحث بازدید از موزه شهید رئوفی فرد در بیرجند و دلجویی از خانواده این شهید گرانقدر را در دستور کار خود قرار داده بود که یکی از موزه محله های خراسان جنوبی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این موزه به تدبیر خانواده در محل منزل شهید رئوفی فرد دایر شده و مدال ها، درجه ها، لباس ها و لوازم شخصی شهید خلبان رئوفی فرد در این موزه به نمایش گذاشته شده است.

زنده یاد خلبان شهید محمدحسین رئوفی فرد در مهرماه 1334 متولد شد، دوران تحصیل را با موفقیت باتمام رساند و در سال 1353 وارد دانشکده افسری هوانیروز شد.

وی دوران خلبانی را با بهترین درجات گذراند و در زمره خلبانان طراز اول هوانیروز قرار گرفت، در زمان حکومت نظامی رژیم پهلوی در اصفهان به پشتیبانی مردم پرداخت.

شهید رئوفی فرد جزو خلبانانی انتخاب شد که قرار بود چهار شهر بزرگ ایران را بمباران کنند اما شبانه فرار کرده و به آغوش خانواده پناه آورد و توسط رژیم ستمشاهی و غیاباً به اعدام محکوم شد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، به امر ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ارشاد از موزه شهید رئوفی فرد در بیرجند

بازدید وزیر ارشاد از موزه شهید رئوفی فرد در بیرجند