مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-04دانش

ششمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه ها برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه، - ششمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری با حضور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران (دکتر شریعتی) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را بی سابقه خواند و گفت: هر یک از ما به نوعی باید دین خود را به مردم مظلوم غزه ادا کنیم و در این دست مسائل منفعل و بی تفاوت نباشیم.

وی بر تعیین متولی ویژه برای مباحث فرهنگی کارکنان آموزش عالی تأکید کرد و افزود: برای تمام مسائل فرهنگی باید پیوست فرهنگی و برنامه عملیاتی داشته باشیم.

در ادامه، مسائل جاری حوزه منابع انسانی، سیستم های رفاه و نگهداشت و جبران خدمات کارکنان حوزه آموزش عالی کشور تشریح شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای، ضمن خیرمقدم به مهمانان، جنایات اسراییل غاصب و کشته شدن مردم مظلوم غزه را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه ها برگزار شد

ششمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه ها برگزار شد