مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-01سياسي

ضرورت تحقق جوان گرایی در عین داشتن تخصص در نهادها


ما فرد متدین اهل کار، کارشناس و با تجربه کم داریم و این که رهبر انقلاب به جوان گرایی توصیه کردند به این معنا است که فرد باید کاربلد نیز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار مدیرکل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به توصیه های امیرمومنان(ع) به مالک اشتر اظهارداشت: حضرت می فرماید برای ادارات خود، عیونی قرار دهید و یا در خطابی به یکی از فرمانداران خود در بصره می فرماید عیون من خبر دادند که بر سر سفره ای شرکت کردی که فقرا بر سر آن سفره نبوده و اغنیا حضور داشته اند ، این به این معنا است که مدیران در ادارات می توانند عیونی داشته باشند.

  امام جمعه اصفهان افزود: ما فرد متدین اهل کار، کارشناس و با تجربه کم داریم و این که رهبر انقلاب به جوان گرایی توصیه کردند به این معنا است که فرد باید کاربلد نیز باشد.

  گفتنی است در ابتدای این حمیدرضا خورشیدی، مدیر کل هواشناسی استان اصفهان، گزارشی از اقدامات این سازمان در استان ارائه کرد و اظهار داشت: ایستگاه های هواشناسی اصلی در شهرستان ها مستقر می باشد و هم چنین سازمان، دارای ایستگاه های 24 و 12 ساعته و ایستگاه هواشناسی کشاورزی است که دو ایستگاه در این زمینه در استان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحقق جوان گرایی در عین داشتن تخصص در نهادها

ضرورت تحقق جوان گرایی در عین داشتن تخصص در نهادها