مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 00:452023-11-02اقتصادي

افزایش 15 درصدی مشارکت مردم برای بازسازی عتبات


جانشین ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات کشور، مشارکت مردم و خیرین و دستگاه ها در کمک به بازسازی و توسعه حرم ائمه اطهار (ع)را خوب ارزیابی کرد و گفت: - ایسنا/اردبیل جانشین ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات کشور، مشارکت مردم و خیرین و دستگاه ها در کمک به بازسازی و توسعه حرم ائمه اطهار (ع)را خوب ارزیابی کرد و گفت: این امر نسبت به سالهای گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، مجید نامجو در همایش نشان ارادت در اردبیل اظهار کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور توسعه و بازسازی حرم ائمه اطهار در کشور عراق را برعهده گرفته است که در این راستا از ظرفیت مردم و خیرین و نهادها و ادارات وسازمان های مردمی استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بازسازی و توسعه 230 هزار متر مربع از صحن حضرت فاطمه زهرا (س)در نجف اشرف را به اتمام رسانده و با هماهنگی انجام شده بین ایران و کشور عراق این پروژه افتتاح می شود.

جانشین ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات کشور گفت: در کربلا هم پروژه ستاد عتبات عالیات در حال تحقق شدن است که عملیات اجرایی این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی مشارکت مردم برای بازسازی عتبات

افزایش 15 درصدی مشارکت مردم برای بازسازی عتبات