مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-28سياسي

نومنه ای از خبرنگار گریزی مدیران گچسارانی و فرار از پاسخگویی


کار این مدیران به جایی رسیده که با خیال راحت بر صندلی ریاست اداره خود تکیه زده با پشت گوش انداختن حرف استاندار و فرماندار گچساران برای خود ریاستی دلخواه دارند.

-  خبرگزاری فارس گچساران- ندا نعمتی- به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده و بسیار خوبی در مناطق مختلف کشور صورت گرفته به گونه ای که با کمی دقت و تامل در همه جا ردپای این خدمات به خوبی مشهود و قابل لمس است.

  در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد عمران و آبادی توسط نظام جمهوری اسلامی هوا را بهاری کرده و در دولت سیزدهم چرخ توسعه و آبادانی شتاب بیشتری گرفته است.

این امر با تعامل و پشتکار خوب مدیران دولت سیزدهم صورت گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.

در این میان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین و اطلاع رسانی خدمات نظام توسط مدیران هنوز برخی از مسئولان بدون اهمیت دادن به تاکیدات رهبر انقلاب مهر خاموشی بر دهان خود زده و این امر مهم را هم چنان با سهل انگاری های خود پشت گوش انداخته اند.

در گچساران این شهری که بارها از زبان مسئولان از آن به عنوان شهرستانی استراتژیک و مهم یاد شده با وجود اقدامات خوب و تلاش دولتمردان دولت سیزدهم برخی از مدیران با وجود تاکیدات بسیار استاندار و فرماندار گچساران حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران در راستای ارائه خدمات دستگاه های اجرایی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نومنه ای از خبرنگار گریزی مدیران گچسارانی و فرار از پاسخگویی

نومنه ای از خبرنگار گریزی مدیران گچسارانی و فرار از پاسخگویی