مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-29سياسي

این برنامه کار صدا و سیما نیست!


اگر برای تان سوال شده است که چرا رویکرد برنامه «به افق فلسطین» در دیگر تولیدات صداوسیما غایب است، جواب ساده است؛ این برنامه محصول صداوسیما نیست! «به افق فلسطین» در واقع تازه ترین محصول سازمان اوج است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو، به افق فلسطین یکی از پربازتاب ترین برنامه های تلویزیون در پوشش تحولات فلسطین در هفته گذشته بود؛ اما چرا این برنامه شباهتی به کلیشه های رایج صداوسیما در پرداختن به این موضوعات ندارد؟ از شب گذشته بریده ای کوتاه از صحبت های محمدجواد آذری جهرمی در قاب تلویزیون، انعکاس ویژه ای در فضای مجازی پیدا کرده است، آنجا که این وزیر سابق مخابرات، در اظهارنظری کنایه آمیز از لزوم استفاده از فیلترشکن برای دفاع از مردم فلسطین در جنگ روایت ها گفت و تأکید کرد در چنین میدان تقابلی نباید دور خود دیوار بکشیم.

این اظهارنظر البته به مذاق طیفی از فعالان سیاسی و رسانه ای که علقه ای نسبت به جریان مقابل آذری جهرمی دارند، خوش نیامد و این وزیر دهه شصتی را به سوءاستفاده از آنتن رسانه ملی برای صاف کردن حساب های شخصی اش با منتقدان دوران وزارتش متهم کردند.

سردمدار این واکنش ها هم سیدحسین حسینی مجری شبکه افق بود که در همان دقایق پایانی برنامه ناگهان به نقطه جوش رسید و از آذری جهرمی به دلیل طرح نقدهای داخلی به جای پرداختن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این برنامه کار صدا و سیما نیست!

این برنامه کار صدا و سیما نیست!