مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-29اقتصادي

11 هزار میلیارد تومان پروژه آبی در سفر رییس جمهور به کردستان بهره برداری می شود 


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان گفت: اعتبارات پروژه های توسعه منابع آب این شرکت طی دو سال اخیر جهش 183 درصدی داشته است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان گفت: اعتبارات پروژه های توسعه منابع آب این شرکت طی دو سال اخیر جهش 183 درصدی داشته است.

آرش آریانژاد امروز (7آبان) ضمن دیدار با رییس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با اشاره به اینکه طرح های حوزه آب جزو طرح های زیرساختی هستند، اظهار کرد: بهره برداری از این طرح ها جزء شاخص های توسعه است و با توجه به اینکه در استان کردستان 3 حوضه آبریز اصلی و 4 حوضه آبریز فرعی و حدود 7 درصد از رواناب های کشور را دارا هستیم باید در این شاخص ها توسعه و پیشرفت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته به واسطه عدم تزریق اعتبارات بەموقع و مناسب بیشتر پروژه های این شرکت به بهره وری کامل نرسیده بود و همین سبب شد که در حوزه های شرب، کشاورزی و صنعت با مشکلاتی مواجه شویم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان افزود: برای پروژه هایی که قرار است در سفر اخیر ریاست جمهوری به کردستان افتتاح و به بهره برداری برسند، اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

آریانژاد در خاتمه از تعامل خوب مجموعه اصحاب رسانه و خانه مطبوعات که همواره براساس صداقت و شفافیت اقدامات این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار میلیارد تومان پروژه آبی در سفر رییس جمهور به کردستان بهره برداری می شود 

11 هزار میلیارد تومان پروژه آبی در سفر رییس جمهور به کردستان بهره برداری می شود