مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-24بين الملل

جلاد مدعی


صهیونیست ها پس از شکستی که در عملیات طوفان الاقصی از گروه مقاومت حماس خوردند بلافاصله لشکر رسانه ای خود را بسیج کردند تا با استفاده از امپراتوری رسانه ای غرب، - جای جلاد و مظلوم را عوض کنند.

صهیونیست ها که در مقابل عملیات برق آسای حماس غافلگیر و خسارات زیادی متحمل شدند بهترین راه برای فرار از این بی آبرویی بزرگ را، مظلوم نمایی در میان افکار عمومی جهان دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در مطلبی در شماره امروز خود با این مقدمه، به بررسی 6 دلیل در اثبات این که حماس آغازگر جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی نبوده، پرداخته که در ادامه می خوانید: راهبرد مظلوم نمایی، علاوه بر لاپوشانی شکست و بی آبرویی این رژیم، دست آن را برای جنایات بیشتر و بزرگ تر علیه مردم مظلوم فلسطین، باز می گذارد.

به علاوه، مظلوم نمایی صهیونیست ها، کمک می کند تا دولت های غربی، بدون فشار افکار عمومی علیه خود، بتوانند از اسراییل حمایت و حماس را تضعیف کنند.

این روندی است که در روزهای گذشته به روشنی شاهد آن هستیم و مقامات غربی که به سرزمین های اشغالی می آیند همگی مدعی اند صهیونیست ها در حمله به غزه، محق هستند، چرا که هدف حمله قرار گرفته اند و اکنون در حال دفاع از خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلاد مدعی

جلاد مدعی