مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-01سياسي

هنر، بهترین زبان برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است


رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: زبان هنر بهترین زبان برای بیان رشادت های شهدا و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: زبان هنر بهترین زبان برای بیان رشادت های شهدا و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

علی اصغر فاتحی فر در جلسه بررسی راه های توسعه همکاری میان بسیج هنرمندان و جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: اخلاص در رفتار، شاخصه ی بسیج است و خلوص نیت در هر کاری موجب موفقیت در آن کار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که جهاد دانشگاهی در پشتیبانی از جبهه های جنگ، در کارگاه فنی دانشگاه تبریز به تولید خمپاره کمک می کرد، گفت: 22 شهید جهادگر 27 دی ماه سال 65 دانشکده فنی دانشگاه تبریز، وظیفه ما را در قابل خون شهدا سنگین تر کرده است.

وی از برنامه ریزی معاونت فرهنگی این سازمان برای شناساندن مسیر و زندگی شهدا به جوانان و جامعه با برگزاری برنامه های متعدد در قالب بزرگداشت شهدای جهاد دانشگاهی خبر داد و تاکید کرد: مسیر زندگی شهدا مسیر زندگی اهل بیت(ع) است، به همین دلیل ما باید به عنوان مدیران دستگاه ها نحوه ی زندگی شهدا را به صورت خلاقانه و جذاب به نسل جدید انتقال دهیم زیرا بهترین ابزار برای شناساندن جنگ به عموم جامعه، هنر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر، بهترین زبان برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

هنر، بهترین زبان برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است