مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-20پزشكي

برنامه ریزی وزارت بهداشت برای رشته های کم متقاضی / افزایش بیمارستان های مجازی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد در حاشیه عملیات ساخت دانشکده جدید بهداشت همدان اظهار کرد: وضعیت گرایش به رشته های حوزه تخصصی در وزارت بهداشت، - معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشجویان پزشکی از تحصیل در 23 رشته تخصصی به علت نداشتن درآمد کافی چندان استقبال نمی کنند که برای رفع این نقص درحال برنامه ریزی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد در حاشیه عملیات ساخت دانشکده جدید بهداشت همدان اظهار کرد: وضعیت گرایش به رشته های حوزه تخصصی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی می شود چراکه برخی از این رشته ها با وجود ظرفیت به علت نداشتن درآمد، استقبال کننده ندارند.

وی اضافه کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دنبال پیش بینی تمهیداتی برای اصلاح نظام پرداخت به متخصصان این قبیل رشته ها است تا بعد از دانش آموختگی و دریافت مدرک، درآمد مناسبی داشته باشند و اقبال از این رشته ها افزایش یابد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اقبال به تحصیل به 23 رشته به علت نقص در نظام پرداخت، اندک است اظهار امیدواری کرد با تصمیماتی که به تازگی درباره این رشته ها به ویژه اطفال، طب اورژانس و بیهوشی گرفته می شود این مشکلات حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی وزارت بهداشت برای رشته های کم متقاضی / افزایش بیمارستان های مجازی کشور

برنامه ریزی وزارت بهداشت برای رشته های کم متقاضی / افزایش بیمارستان های مجازی کشور