مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-04سياسي

نقش آفرینی متعامل با سایر ارکان نظام ضامن موفقیت قوه قضاییه است


سیدمصطفی بحرینی، یکپارچه سازی و نقش آفرینی متعامل با سایر ارکان نظام را ضامن موفقیت قوه قضاییه در مسیر تحقق اهداف کلان نظام دانست.

- ایسنا/فارس سیدمصطفی بحرینی، یکپارچه سازی و نقش آفرینی متعامل با سایر ارکان نظام را ضامن موفقیت قوه قضاییه در مسیر تحقق اهداف کلان نظام دانست.

سیدمصطفی بحرینی امروز، 13 آبان در آیین افتتاح مجتمع شناسایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شوق زندگی در شیراز گفت: این مجتمع ترکیبی از فعالیت و همکاری 18 دستگاه متولی و مسئول در حوزه آسیب های اجتماعی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه مجموعه شوق زندگی زمینه همگرایی و تعامل نزدیک این 18 دستگاه ذیربط را فراهم کرده است، افزود: این مجموعه برآیندی از مکانیسم های حقوقی و قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، سیاست های تحولی دولت، سند تحول و تعالی قوه قضاییه و همچنین هم افزایی و تعامل بین سازمانی در جهت جلوگیری از اقدامات پراکنده و جزیره ای است.

این مقام قضایی استان فارس با تقدیر از 18 دستگاه ذی مدخل در این حوزه، ایجاد همگرایی در راستای هدف مهم کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را وظیفه دستگاه قضایی خواند و تصریح کرد: با توجه به مسئولیت های مصرّح در قانون برای دادستان در جهت حمایت از محجورین، صغار، کودکان کار، زنان و کودکان بد سرپرست و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی متعامل با سایر ارکان نظام ضامن موفقیت قوه قضاییه است

نقش آفرینی متعامل با سایر ارکان نظام ضامن موفقیت قوه قضاییه است