مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-09سياسي

آماده ساماندهی کولبری در کرمانشاه هستیم/ تنش آبی 511 روستای استان رفع می شود


استاندار کرمانشاه از پیگیری جدی موضوع ساماندهی کولبری در چند مرز استان خبر داد و گفت: ما آماده اجرای این برنامه هستیم، اما باید طرف عراقی هم آمادگی داشته باشد و همکاری کند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از پیگیری جدی موضوع ساماندهی کولبری در چند مرز استان خبر داد و گفت: ما آماده اجرای این برنامه هستیم، اما باید طرف عراقی هم آمادگی داشته باشد و همکاری کند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز(18 آبان) در دیدار با معتمدان و بزرگان شهرستان ثلاث باباجانی، بااشاره به مشکل تنش آبی در تعدادی از روستاهای استان، اظهار کرد: در روزهای اخیر نشستی را با مسئولین قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در تهران داشتیم و پیگیر این مسئله بودیم.

وی افزود: طبق تفاهم نامه ای که با این قرارگاه داریم، مقرر شده به 511 روستای استان که دچار تنش آبی هستند، آبرسانی شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه کار آبرسانی به این تعداد روستا طی مدت سه سال به پایان می رسد، گفت: در حال حاضر کار آبرسانی به تعدادی از این روستاها آغاز شده و از ماه آینده به مرور افتتاح و بهره برداری از پروژه آبرسانی به آنها را خواهیم داشت.

وی یادآورشد: البته تعدادی از روستاها به دلیل طبیعت کوهستانی و صعب العبور بودن نیاز به زمان زیادی برای اجرای عملیات آبرسانی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ساماندهی کولبری در کرمانشاه هستیم/ تنش آبی 511 روستای استان رفع می شود

آماده ساماندهی کولبری در کرمانشاه هستیم/ تنش آبی 511 روستای استان رفع می شود