مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-09سياسي

زمینه کمک مستقیم به نیازمندان در جامعه فراهم شود


دبیر جامعه روحانیت شیراز از مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) خواست تا ضمن حفظ آبرو و کرامت مددجویان، زمینه های لازم برای کمک مستقیم افرادی که می خواهند بدون واسطه به نیازمندان و محرومان کمک کنند را فراهم سازند.

- ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز از مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) خواست تا ضمن حفظ آبرو و کرامت مددجویان، زمینه های لازم برای کمک مستقیم افرادی که می خواهند بدون واسطه به نیازمندان و محرومان کمک کنند را فراهم سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری امروز، 18 ابان در نشست رؤسای ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه نقش اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) بلاگردانی از نظام اسلامی است، بر ضرورت حفظ کرامت مددجویان و نیازمندان تأکید کرد.

وی از مسئولان کمیته امداد خواست تا ضمن حفظ آبرو و کرامت مددجویان، زمینه های لازم برای کمک مستقیم افرادی که می خواهند بدون واسطه به نیازمندان و محرومان کمک کنند را فراهم سازند تا ظرفیت این افراد نیز در راه کمک به ریشه کنی فقر و محرومیت در جامعه افزوده شود.

طاهری خدمت به بندگان خدا را افتخار دانست و افزود: اگر خدمت به محرومان و مستضعفان نبود، امکان نداشت که نظام اسلامی ما از شر این همه توطئه خبیثان و دشمنان در امان بماند لذا کار کمیته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه کمک مستقیم به نیازمندان در جامعه فراهم شود

زمینه کمک مستقیم به نیازمندان در جامعه فراهم شود