مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-05سياسي

خسروپناه: تدوین سند ملی تئاتر باید سریع تر انجام شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه جمعه 12 آبان ماه پس از نشست و گفتگو با سیدمحمدجواد طاهری رییس مجموعه تئاترشهر، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تدوین سند ملی تئاتر گفت: با همکاری هنرمندان، باید این سند سریع تر تدوین شود تا مسائل مختلف تئاتر از جمله تبدیل اداره کل هنر های نمایشی به سازمان و اختصاص بودجه مناسب برای تولید آثار محقق شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه جمعه 12 آبان ماه پس از نشست و گفتگو با سیدمحمدجواد طاهری رییس مجموعه تئاترشهر، از نمایش پدر به کارگردانی آروند دشت آرای نیز دیدن کرد.

خسروپناه در این دیدار خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی به هنر تئاتر شد و گفت: هنر تئاتر برای رشد و بالندگی، نیازمند توجه بیشتر مدیران و مسئولان فرهنگی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تدوین سند ملی تئاتر خطاب به طاهری بیان کرد: با همکاری هنرمندان تئاتر، باید سند تئاتر هر چه سریع تر تدوین شود تا مسایل مختلف تئاتر از جمله تبدیل اداره کل هنر های نمایشی به سازمان تئاتر و اختصاص بودجه مناسب برای تولید و اجرای آثار در تهران و شهرستان ها محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: تدوین سند ملی تئاتر باید سریع تر انجام شود

خسروپناه: تدوین سند ملی تئاتر باید سریع تر انجام شود