مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:412023-10-23ورزشي

مخبر: اقدامات دولت سیزدهم در کردستان منشأ رضایتمندی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی رییس جمهور به استان کردستان به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و علاوه بر پیگیری میزان پیشرفت مصوبات سفر اول، برنامه ها و طرح های دور دوم سفر به این استان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به تکمیل و ساماندهی گذرگاه های مرزی، اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی و همچنین افتتاح و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ریلی استان کردستان و طرح های آبرسانی، سدسازی و تصفیه خانه در سفر رییس جمهور به این استان، از تلاش ها و خدمات معاونت اجرایی رییس جمهور و استاندار کردستان در پیگیری های جدی و دلسوزانه مصوبات سفرهای استانی قدردانی کرد.

معاون اول رییس جمهور اذعان کرد: اقدامات و تلاش های انجام شده در دولت سیزدهم برای مردم غیور و انقلابی کردستان منشأ خیر و برکت و رضایتمندی در این استان شده است.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، نفت، آموزش و پرورش، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولان دستگاه های دولتی، استاندار کردست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: اقدامات دولت سیزدهم در کردستان منشأ رضایتمندی شده است

مخبر: اقدامات دولت سیزدهم در کردستان منشأ رضایتمندی شده است