مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-19اقتصادي

معرفی بیش از 1000 بنگاه معاملات ملکی متخلف به تعزیرات/ عدم صدور فاکتور در صدر تخلفات


مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور بیش از یک هزار واحد معاملات ملکی و مشاور املاک متخلف به ادارات کل تعزیرات حکومتی استان ها معرفی شدند.

- مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور بیش از یک هزار واحد معاملات ملکی و مشاور املاک متخلف به ادارات کل تعزیرات حکومتی استان ها معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا زرین گل عملکرد بازرسی های انجام شده از مشاوران املاک را در شش ماهه اول سال جاری اعلام کرد و گفت: در این مدت طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی معاملات ملکی و مشاورین املاک با هدف نظارت بر اجاره بهای مسکن و کنترل قیمت های مسکن از سوی بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت برگزار و 7968 مورد بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در کشور انجام شد.

وی افزود : از این تعداد 1325 واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده های مربوطه با ارزش بیش از 132 میلیارد و 513 میلیون و 748 هزار و 646 ریال برای رسیدگی و صدور رای به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

به گفته وی؛ گرانفروشی خدمات با 501 مورد، عدم درج تعرفه در محل با 876 مورد، عدم صدور فاکتور با 914 مورد و در نهایت نداشتن پروانه کسب با 242 مورد از عمده تخلفات این واحدهای صنف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بیش از 1000 بنگاه معاملات ملکی متخلف به تعزیرات/ عدم صدور فاکتور در صدر تخلفات

معرفی بیش از 1000 بنگاه معاملات ملکی متخلف به تعزیرات/ عدم صدور فاکتور در صدر تخلفات