مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-26اقتصادي

جلوگیری از رکود یک مرکز خدماتی رفاهی گردشگری در کردکوی


با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان از توقف فعالیت یک مرکز اقامتی در کردکوی جلوگیری شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رییس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در ادامه برنامه بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی از یک مرکز اقامتی در کردکوی بازدید کردند .

رییس کل دادگستری گلستان در بازدید از  این مرکز گفت: این  واحد خدماتی در خصوص بازپرداخت  تسهیلات با مشکل مواجه بود که پس از بررسی و بازدید میدانی با حضور مدیر استانی بانک عامل و مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تصمیمات مقتضی برای رفع مشکل اتخاذ گردید.

حیدر آسیابی افزود: در دادگستری گلستان، برنامه های ویژه ای را برای حمایت های قضایی و حل مشکلات واحدهای خدماتی و رفاهی گردشگری به منظور جذب و افزایش ماندگاری مسافران،  دنبال می کنیم.

رییس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شاخص استان در این زمینه رفع موانع حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده بود که با حل آن ، زمینه برای اجرای این طرح پس 25 سال ، فراهم شد.

وی گفت: همزمان با برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق خوش آب و هوای استان مانند زیارت به منظور کمک به رونق اقتصادی بومیان، تلاش برای رفع موانع  توسعه گردشگری این منطقه در قالب یک کارگروه ویژه، در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از رکود یک مرکز خدماتی رفاهی گردشگری در کردکوی

جلوگیری از رکود یک مرکز خدماتی رفاهی گردشگری در کردکوی