مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-11سياسي

محیط کتابخانه باید پویا، بانشاط و پیام آور باشد


محیط کتابخانه باید پویا، بانشاط و پیام آور باشد، این عوامل می تواند جامعه را به سمت و سوی کتاب و کتابخانه ترغیب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم رونمایی از پوستر هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی و دیدار با مدیر و کارکنان کتابخانه عمومی کردستان اظهار کرد: محیط کتابخانه باید پویا، بانشاط و پیام آور باشد، این عوامل می تواند جامعه را به سمت و سوی کتاب و کتابخانه ترغیب کند.

  وی افزود: جامعه امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند تفکر، اندیشه و آگاهی است و ارتقای سطح آگاهی در جامعه از دل کتاب و با خواندن و مطالعه میسر می شود.

  حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی از عوامل تاثیرگذار در اعتلای فرهنگی کشور هستند، افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ارتقای سطح فکر، اندیشه و آگاهی جامعه تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خواستار حمایت مسئولان از فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی شد و گفت: این حمایت ها در نهایت موجب ارتقای سرانه مطالعه و در نتیجه توسعه فرهنگی کشور می شود.

  وی با تاکید بر اینکه کتابخانه باید دارای فضای موثر و مفید بود باشد و مراجعه کننده را به خواندن و مطالعه ترغیب کند، اضافه کرد: ضروری است به سمت خواندن و مطالعه حرکت کنیم تا جامعه ای رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط کتابخانه باید پویا، بانشاط و پیام آور باشد

محیط کتابخانه باید پویا، بانشاط و پیام آور باشد