مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-15اقتصادي

آمار بلیت صادرشده گویای افزایش سفرهای ریلی است


مدیرعامل شرکت راه آهن درباره اینکه چرا اکنون بلیت گرفتن به دشواری انجام می شود، گفت: تلاش ما این بوده که تا جایی که می توانیم بلیت را در دسترس مردم قرار دهیم؛ - مدیرعامل شرکت راه آهن درباره اینکه چرا اکنون بلیت گرفتن به دشواری انجام می شود، گفت: تلاش ما این بوده که تا جایی که می توانیم بلیت را در دسترس مردم قرار دهیم؛ علی رغم بدهی ها و انباشت عدم تعمیرات از گذشته تلاش شده به مردم خدمت رسانی کنیم و آمار بلیت صادر شده هم نشان می دهد که سفرهای ریلی بیشتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید میعاد صالحی با بیان اینکه بعد از کرونا، کشور در شرایط خاصی قرار گرفته بود، گفت: طبیعتا در سال 1400 کمی از فضای کرونا در نیمه دوم کاسته شد و در همان ایام تغییر دولت صورت گرفت و دولت سیزدهم مستقر شد.

آن چه که از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم به ارث رسید و آن چه در شهریور ماه و مهرماه 1400 به ما تحویل شد، انباشت عدم تعمیرات در حوزه لوکوموتیو و بهسازی و بازسازی خطوط بود و همچنین بیش از 2000 میلیارد تومان بدهی فقط در حوزه تعمیرات لوکوموتیو از گذشته به جا مانده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه با رفع پاندمی کرونا، تقاضاهای مردم برای مسافرت نیز افزایش پیدا می کرد، گفت: از این رو لازم بود یک تلاش مضاعف کنیم که عقب ماندگی گذشته جبران شود؛ در حالی که به جای اینکه پول داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بلیت صادرشده گویای افزایش سفرهای ریلی است

آمار بلیت صادرشده گویای افزایش سفرهای ریلی است