مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-01اقتصادي

طراحی دو نرم افزار راهبردی برای صنایع فولاد و نیشکر در دانشگاه شهید چمران اهواز


رییس دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تشریح مهمترین پروژه های در دست اجرای این دانشکده با همکاری صنایع، از طراحی دو نرم افزار برای صنایع فولاد و نیشکر در خوزستان توسط محققان این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تشریح مهمترین پروژه های در دست اجرای این دانشکده با همکاری صنایع، از طراحی دو نرم افزار برای صنایع فولاد و نیشکر در خوزستان توسط محققان این دانشگاه خبر داد.

دکتر غلامرضا اکبری زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نشست های برگزار شده با شرکت های توزیع نیروی برق استان خوزستان، اظهار کرد: در این نشست برای حضور در نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران گفت وگو شد.

نخستین فن بازار تخصصی صنعت برق ایران 23 تا 26 آبان ماه 1402 در تهران برگزار خواهد شد و استان خوزستان در یکی از غرفه ها دستاوردهای خود را که پروژه دانشگاهی است در معرض دید قرار می دهد.

وی با اشاره به پروژه های این دانشکده در حوزه برق، ادامه داد: یک نرم افزار برای شناسایی ایزولاسیون خطوط توزیع برق با استفاده از پردازش تصاویر دوربین کرونا ویژن در سال 98 توسط محققان دانشگاه شهید چمران اهواز طراحی و تولید شد و در حال حاضر در شرکت توزیع برق خوزستان مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دو نرم افزار راهبردی برای صنایع فولاد و نیشکر در دانشگاه شهید چمران اهواز

طراحی دو نرم افزار راهبردی برای صنایع فولاد و نیشکر در دانشگاه شهید چمران اهواز