مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-16سياسي

ظرفیت نخبگان بسیجی باعث کاهش معضلات جامعه خواهد شد


بهره مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان اظهار داشت: از زحمات همه عزیزانی که برای این مراسم زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: بسیج مستضعفین از بدو پیدایش و در طول پیمایش موجب خیرات و برکات فراوانی در جامعه بوده است؛ کارکرد بسیج متناسب با رسالتی که داشته خوب است و با زحمات عزیزان خواهر و برادر ما کارنامه ای درخشان را از خود به جای گذاشته است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: بهره مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه خواهد شد؛ امروز ما به شدت به این مهم نیاز داریم تا با استفاده از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز و مجامع بسیج در تصمیم سازی اقدامی موثر داشته باشیم.

شفایی تصریح کرد: اقدامات چند سال اخیر نخبگان بسیج قابل تقدیر است اما حتما باید با برنامه منسجم و با بهره مندی از همه ظرفیت ها پیش برویم تا ایده های خوب نخبگان را به ثمر برسانیم.

وی افزود: ما امیدواریم با عنایت الهی و با زحمات شما صاحب نظران، اندیشه ورزان و متخصصان انقلابی در سال جاری و با همت متولیان اجرایی و همچنین همراهی مردمان عزیز و شریف استان سیستان و بلوچستان و بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند این استان بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نخبگان بسیجی باعث کاهش معضلات جامعه خواهد شد

ظرفیت نخبگان بسیجی باعث کاهش معضلات جامعه خواهد شد