مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-06دانش

افزایش استقبال از آموزش های علمی کاربردی با اجرای طرح آمایش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اصغر کشت کار گفت: اجرای این طرح منجر به حذف کد رشته هایی شد که نیازی به آن در کشور احساس نمی شد، - معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه از سال 1400 طرح آمایش سرزمین را تهیه کرده و طی دو سال گذشته آن را کامل، نهایی، تصویب و اجرای آن را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اصغر کشت کار گفت: اجرای این طرح منجر به حذف کد رشته هایی شد که نیازی به آن در کشور احساس نمی شد، همچنین کد رشته های مورد نیاز کشور نیز تقویت شد و در این راستا 125 رشته جدید ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این موضوع علاوه بر شناسایی درست نیاز های مهارتی استان ها، نشان دهنده افزایش اقبال عمومی به دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

کشت کار تاکید کرد: اقبال عمومی و تقاضا های اجتماعی یکی از پارامتر های آمایش سرزمینی است و در اجرای موفق طرح باید به آن توجه کامل داشت.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: با اجرای این طرح 69 درصد از کد رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور با اقبال دانشجویان مواجه شده اند و کلاس ها در حد نصاب مورد نظر تشکیل می شود در صورتی که این رقم در سال 1400 برابر 6 درصد بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش استقبال از آموزش های علمی کاربردی با اجرای طرح آمایش

افزایش استقبال از آموزش های علمی کاربردی با اجرای طرح آمایش