مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-16سياسي

افزایش 82 درصدی صادرات آذربایجان شرقی به ارمنستان


سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان شرقی از صادرات بیش از 600 هزارتن کالا به ارزش بالغ بر 121 میلیون دلار در مدت 7 ماهه سال جاری به ارمنستان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا،  امروز نشست مشترک مرزی گمرکات ایران و ارمنستان با حضور  شاوردیان نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی و نائب رییس پارلمان دوستی ایران و ارمنستان با هدف رفع موانع و گسترش همکاری های گمرکی و تسهیل مبادلات مرزی در گمرکات مرزی نوردوز ایران و مغری ارمنستان برگزار شد.

در این نشست مشترک هیات گمرکی ایرانی با طرف ارمنی که در محل گمرک مرزی نوردوز برگزار شد، در خصوص موارد مختلف گمرکی تبادل نظر کردند.

افزایش 82 درصدی صادرات کالا به ارمنستان صادق نامدار سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به افزایش میزان تعامل و همکاری و رشد حجم مبادلات تجاری بین گمرکات مرزی دو کشور، به صادرات بیش از 600 هزارتن کالا به ارزش بالغ بر 121 میلیون دلار در مدت 7 ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی 82 درصد و از حیث ارزش 33 درصد افزایش داشته است.

تردد 80 هزار کامیون از مرز نوردوز نامدار همچنین با اشاره به تردد بیش از 80 هزار کامیون در مدت یادشده از مرز نوردوز و رشد 28 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 82 درصدی صادرات آذربایجان شرقی به ارمنستان

افزایش 82 درصدی صادرات آذربایجان شرقی به ارمنستان