مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:162023-11-18سياسي

وزیر کشور: پروژه کوهرنگ 3 در زمان مقرر اجرایی خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، احمد وحیدی، وزیر کشور شامگاه شنبه پس از حضور در نشست بررسی مسائل حوضه آبریز زاینده رود در جمع خبرنگاران، گفت: حامل سلام ریاست جمهوری به مردم اصفهان و کشاورزان پرتلاش استان هستیم.

وی ادامه داد: حضور ما برای دو امر مهم به اصفهان رقم خورد نخست شنیدن دغدغه ها و سپس تبیین آنچه که در حوضه زاینده رود اتفاق افتاده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این نشست از مدیریت استان، خبرگان دانشگاهی، نمایندگان صنف کشاورزان و نمایندگان استان حضور داشتند و مسائل استان بیان و موارد توسط وزیر نیرو تبیین شد.

وحیدی عنوان کرد: تصور می کنم توضیحات روشنگر و قانع کننده است، تلاش جدی در سطح ریاست جمهوری، معاون اول رییس جمهور، وزیر نیرو و استاندار اصفهان در جریان است تا مشکلات آبی استان هر چه بهتر و قوی تر علاج شود.

وی متذکر شد: در این راستا طرح های کوتاه و بلند مدتی وجود دارد و درخصوص این طرح ها به تفسیر توضیحات توسط وزیر نیرو بیان شد.

وزیر کشور گفت: آب پاییزه برای کشاورزان استان رها شده و در ادامه نیز پمپاژهایی که لازم است در موعد مقرر انجام خواهد شد و پروژه های تأمین آب استان دنبال می شود.

وحیدی ادامه داد: هیچ نگرانی برای کشاورزان استان وجود ندارد، هیچ پروژه ای که منجر به کاهش سهم مردم استان شود اجرا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: پروژه کوهرنگ 3 در زمان مقرر اجرایی خواهد شد

وزیر کشور: پروژه کوهرنگ 3 در زمان مقرر اجرایی خواهد شد