مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:302023-10-30اقتصادي

حرکت به سمت تولیدِ صادرات محور/ دست های پشت پرده توقف تولید معرفی شود


رییس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه برای تحول در اقتصاد استان نباید فرصت ها را از دست دهیم، افزود: حرکت به سمت تولیدِ صادرات محور سرلوحه کارها باشد.

- ایسنا/گلستان رییس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه برای تحول در اقتصاد استان نباید فرصت ها را از دست دهیم، افزود: حرکت به سمت تولیدِ صادرات محور سرلوحه کارها باشد.

رمضان بهرامی عصر دوشنبه 8 آبان ماه 1402 با حضور در خبرگزاری ایسنا با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و هیئت تحریریه این رسانه در استان دیدار و اظهار کرد: ما باید کشور را آباد کنیم زیرا برای ایران خون ها و جان ها فدا شده و هر فردی باید در حوزه مسئولیتی خود با توجه ویژه به شکل و روند پیشرفت جهانی با مطالبه گری برای کشور مثمرثمر باشد.

وی با بیان اینکه سال 1377 خانه صنعت و معدن شکل گرفت و با توجه به اینکه هر تشکلی دارای چارچوب بوده باید در محور رسالت و وظایف محوله حرکت کنیم، ادامه داد: ایران دارای ظرفیت های بسیاری بوده و اگر بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم قطعاً چشم انداز خوبی برای کشور ترسیم می شود.

استفاده از تجارب مناطق آزاد موفق در فعال سازی اینچه برون رییس خانه صنعت و معدن گلستان در خصوص منطقه آزاد اینچه برون و اعضای هیئت مدیره این منطقه که شامگاه یک شنبه 7 آبان ماه با حضور حجت الله عبدالملکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت تولیدِ صادرات محور/ دست های پشت پرده توقف تولید معرفی شود

حرکت به سمت تولیدِ صادرات محور/ دست های پشت پرده توقف تولید معرفی شود