مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-15بين الملل

رانندگان اتوبوس در آمریکا تظاهرات کنندگان حامی اسراییل را سوار نکردند


رانندگان یک شرکت اتوبوسرانی که با سازمان دهندگان تظاهرات حامیان اسراییل در واشنگتن دی سی قرارداد داشتند از حضور در فرودگاه برای جایجایی تظاهرات کنندگان یهودی حامی اسراییل امتناع کردند.

- رانندگان یک شرکت اتوبوسرانی که با سازمان دهندگان تظاهرات حامیان اسراییل در واشنگتن دی سی قرارداد داشتند از حضور در فرودگاه برای جایجایی تظاهرات کنندگان یهودی حامی اسراییل امتناع کردند.

تعداد زیادی از رانندگان اتوبوس یک شرکت حمل و نقل در آمریکا تظاهرات کنندگان حامی اسراییل را بایکوت کرده و به رغم قرارداد حمل آنها به محل تظاهرات شان در واشنگتن دی سی، از انجام این کار سر باز زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه دیترویت نیوز آمریکا، صدها تن از اعضای جامعه یهودی شهر دیترویت آمریکا روز سه شنبه برای همبستگی با اسراییل در جنگ خود علیه حماس در غزه به واشنگتن دی سی رفتند، اما برخی از آنها می گویند که به دلیل امتناع رانندگان اتوبوس از جابجایی آنها، نتوانستند به تظاهرات بروند و یا دیرتر رسیده اند.

دیوید کورزمن از مدیران فدراسیون یهودیان دیترویت در این باره گفت: اعضای محلی فدراسیون یهودیان دیترویت و شورای روابط جامعه یهودیان به پایتخت رفتند تا گفتگوی ملی را بر روی آزادی 240 گروگانی که حماس در 7 اکتبر از اسراییل گرفته، متمرکز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان اتوبوس در آمریکا تظاهرات کنندگان حامی اسراییل را سوار نکردند

رانندگان اتوبوس در آمریکا تظاهرات کنندگان حامی اسراییل را سوار نکردند