مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-17اقتصادي

گرانی نان؛ توافق نانوشته یا تخلف نانوایان ؟


باوجود آنکه وزیر جهاد کشاورزی به صراحت اعلام کرده است «در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز در صف نانوایی، پس از اینکه شاگرد نانوا برای یک قرص نا ن سنگک مبلغ 5 هزار تومان کم کرد، با اعتراض خانم میانسالی که نان را تحویل گرفته بود، بگو و مگو درباره گرانفروشی نان بالا گرفت.

خانم میانسال می گفت چرا وقتی قیمت تابلوی روی دیوار برای هر نان سنگک ساده، 3 هزار تومان را نشان می دهد، شما نان سنگک ساده (بدون کنجد) را 5 هزار تومان می فروشید؟ این روزها این بگو مگوها درباره قیمت نان، آن هم در صف هایی که گاهی زمان بر و طولانی می شود وجود دارد ، البته برنده این بگو مگوها معولا نانواها هستند دخل و خرجمان یکی نیست، نان گران شده است .

اذعان نانوایی ها به گران شدن قیمت نان در حد همین ادعای خودشان است چون هیچ استنادی مبنی بر گران شدن قیمت نان بر دیوار نانوایی ها نصب نیست، وزیر جهاد کشاورزی هم روز چهارشنبه 24 آبان اعلام کرد در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد .

با این حال نهادهای نظارتی هم که مسئول نظارت بر گرانفروشی ها و تخلفات صنوف هستند، در موضوع گران شدن نان تاکنون کاری از دستشان برنیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی نان؛ توافق نانوشته یا تخلف نانوایان ؟

گرانی نان؛ توافق نانوشته یا تخلف نانوایان ؟