مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-26ورزشي

فوتبالیست آینده دار، در این شهر نمی ماند!


مربیان فوتبال پایه شیراز نسبت به معضلاتی چون کمبود زمین مناسب، بی توجهی به استعدادهای بومی، کوچ بازیکنان باکیفیت شیراز به استان های دیگر، نداشتن ثبات شغلی و بیمه برای مربیان، - ایسنا/فارس مربیان فوتبال پایه شیراز نسبت به معضلاتی چون کمبود زمین مناسب، بی توجهی به استعدادهای بومی، کوچ بازیکنان باکیفیت شیراز به استان های دیگر، نداشتن ثبات شغلی و بیمه برای مربیان، خلاصه شدن هدف برخی مدارس فوتبال در درآمدزایی و مسائلی از این دست، ابراز نگرانی کرده و هشدار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فوتبال شیراز سال هاست که از روزهای اوج خود فاصله گرفته و توانایی رقابت با قدرت های اول کشور را از دست داده است.

شهری که روزگاری قطب فوتبال کشور محسوب می شد و علاوه بر حضور دو تیم در سطح اول، بازیکنان زیادی هم به تیم های کوچک و بزرگ و همچنین تیم ملی صادر می کرد، حالا مجبور است با تیم های شهرهای کوچک که بعضا سابقه قابل ذکری هم در این رشته پرطرفدار نداشته اند، رقابت کند تا بلکه بتواند به لیگ برتر بازگردد.

بدون شک یکی از عوامل این افت فاحش را باید در رده های سنی پایه جستجو کرد.

جایی که باید بازیکنان ساخته و پرداخته شوند تا در آینده به فوتبال شهر کمک کنند، اما نه دیگر بحث آموزش مانند گذشته مورد توجه مدارس فوتبال قرار دارد و نه تیم های بزرگ شهر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبالیست آینده دار، در این شهر نمی ماند!

فوتبالیست آینده دار، در این شهر نمی ماند!