مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-19سياسي

صدای جامعه پرستاری باید شنیده شود


عضو هیات مدیره سازمان نظام پرستاری اراک گفت: مهمترین مطالبه جامعه پرستاری کشور و اراک شنیده شدن صدای پرستار است.

- ایسنا/مرکزی عضو هیات مدیره سازمان نظام پرستاری اراک گفت: مهمترین مطالبه جامعه پرستاری کشور و اراک شنیده شدن صدای پرستار است.

محسن غنجی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه پرستاری شغلی همراه با قصه هایی پر غصه است، اظهار کرد: مهمترین مطالبه جامعه پرستاری کشور و اراک شنیده شدن صدای پرستار است.

وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم اینکه مراجعات بسیاری به مسئولان صورت می گیرد، اما هیچ گاه صدای پرستاران شنیده نشده است و حتی در تجمع اخیر پرستاران اراک در مقابل استانداری مرکزی، باز هم صدای آنها شنیده نشد.

غنجی با تاکید بر اینکه قطعا تجمع و اعتراض را نمی پسندیم و حتی این رویه را دور از شان و جایگاه پرستار می دانیم، اما بی توجهی ها پرستاران را ناچار و وادار به چنین واکنش هایی می کند، گفت: امروز جامعه پرستاری درگیر مسائل سلیقه ای است و در واقع همین رفتارها ریشه بسیاری از مشکلات شده است.

وی با بیان اینکه پرستار یک نیروی استراتژیک است که قابل حذف شدن و نادیده گرفتن نیست، تصریح کرد: اگر به دنبال سلامت جامعه هستیم، باید به محور سلامت که پرستاران هستند، اهمیت داد، نمی توان مطالبات این قشر را با شعار دنبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای جامعه پرستاری باید شنیده شود

صدای جامعه پرستاری باید شنیده شود