مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-31پزشكي

1570؛ خط تلفنی «اورژانس دانش آموزی» برای ارائه مشاوره رایگان


دانش آموزان می توانند برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مسائل و مشکلات فردی، تحصیلی و خانوادگی با خط ملی 1570 یا همان اورژانس دانش آموزی تماس بگیرند.

- 1570؛ خط تلفنی اورژانس دانش آموزی برای ارائه مشاوره رایگان دانش آموزان می توانند برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مسائل و مشکلات فردی، تحصیلی و خانوادگی با خط ملی 1570 یا همان اورژانس دانش آموزی تماس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلامت روان در بین نوجوانان یک مساله جدی در بهداشت عمومی و روانی است که عدم توجه به بهزیستی روانی نوجوانان، در این مرحله مهم اجتماعی شدن، ممکن است منجر به عواقب جبران ناپذیری در سلامت روان شود.

به گفته روانشناسان، افسردگی، اضطراب، استرس و اختلال خوردن از شایع ترین اختلالات در این دوره سنی است؛ به طوری که بر اساس آمار جهانی، از هر نوجوان حداقل یکی با یک مشکل رفتاری روبرو است که این رقم در واقع 20 درصد نوجوانان را شامل می شود.

همچنین این مورد نیز قابل تامل است که نیمی از اختلالات روانی قبل از سن 14 سالگی و حدود 75 درصد از اختلالات روانشناختی که در بزرگسالان وجود دارد، از سن 14 سالگی شروع می شود.

درهمین راستا خط ملی نماد (نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان) با شماره 1570 که به اورژانس دانش آموزی معروف است، از مرداد 1400 به شکل رسمی در تمامی مراکز استان ها و در محل مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1570؛ خط تلفنی «اورژانس دانش آموزی» برای ارائه مشاوره رایگان

1570؛ خط تلفنی «اورژانس دانش آموزی» برای ارائه مشاوره رایگان