مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-04سياسي

غده سرطانی و رژیم کودک کُش صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود


مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: غده سرطانی رژیم کودک کش اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود و این سگ زنجیری استکبار جز با حمایت شیطان بزرگ یعنی آمریکا فرصت ادامه حیات ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حسینعلی یوسفعلی زاده صبح امروز در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان فلسطین این شهرستان اظهار کرد: امروز مردم قوچان در میدان فلسطین جمع شدند تا بگویند آرمان فلسطین شریف آزادی قدس است و ما هم جان فدایی آن آرمان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه غده سرطانی رژیم کودک کش اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود، گفت: این سگ زنجیری استکبار جز با حمایت شیطان بزرگ یعنی آمریکا فرصت ادامه حیات ندارد و حامیان رژیم جنایتکار باید دست از حمایت جنایتکاران صهیونیست بردارند.

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با یادآوری این موضوع که حکام کشورهای اسلامی که هنوز دست از همراهی با نظام سلطه برنداشته اند هم باید عبرت بگیرند و با مظلومین منطقه هم نفس شوند زیرا این راه نجات است، افزود: در استکبار جهانی خوی گردن کشی، قلدری و نافرمانی از فرمان های الهی در استکبار جهانی موج می زدند و امروز ضروری است که استکبار جهانی بهتر شناخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غده سرطانی و رژیم کودک کُش صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود

غده سرطانی و رژیم کودک کُش صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود