مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-17سياسي

امام جمعه بندرعباس: اقتدار کشور در گروی توجه به دریا است


اگر اقتدار و عزت و تعالی اقتصادی و سیاسی و اجتماعی می خواهیم، در گروی توجه به دریا به عنوان یک ظرفیت مغفول مانده در کشورمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: توجه به اقتصاد دریا به تدبیر و برنامه ریزی هوشمندانه و استفاده از تجربیات کشورهای مختلف در این زمینه نیاز دارد و ضروری است تا مسؤولان امر، هرمزگان را به عنوان پیشانی و موتور محرکه اقتصاد دریامحور قرار دهند و در این زمینه سیاست های ابلاغی را مدون کنند.

وی با تصریح بر این که ابلاغیه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سرفصل بسیار مهم برای توجه به ظرفیت های مغفول مانده دریایی و ساحلی کشورمان است، خاطرنشان کرد: دریاها هم بسته و هم آزاد که کشورمان از هر دوی آنها برخوردار است، یک ذخیره و سرمایه ارزشمند برای کشور بشمار می روند که نباید نسبت به آنها بی تفاوت بود و باید این غفلت را جبران کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: ایجاد و ساخت تمدن دریایی با توجه به ظرفیت های دریایی کشورمان میسر است و این را بدانیم که اگر خواهان عزت و اقتدار در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستیم، باید از ظرفیت های اقتصاد دریاپایه به خوبی بهره بجوییم و چرخ اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: اقتدار کشور در گروی توجه به دریا است

امام جمعه بندرعباس: اقتدار کشور در گروی توجه به دریا است