مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-29سياسي

پرورش دانشجو در دانشگاه کارآفرین، نیازمحور و دانش بنیان


رییس دانشگاه صنعتی همدان بر لزوم حرکت دانشجویان در مسیر دانشگاه نسل چهارم شد و گفت: این دانشگاه کارآفرین، نیازمحور و دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر مومنی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن بزرگ راه مهندسی در دانشگاه صنعتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به رفع موانع تولید و گردش روان تر چرخ صنعت در کشور تاکید دارند اظهار کرد: ایشان با توجه به اهمیت تولید امسال را به نام رونق تولید و مهار تورم نامگذاری کردند که خاستگاه تحقق منویات ایشان در دانشگاه هاست.

وی گفت: ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب به جایگاه جوانان و انرژی این آینده سازان سرزمین و نیز جایگاه دانش اشاراتی دارند که باید مورد توجه باشد بنابراین ما دانشگاهیان باید به اهمیت کار خود پی ببریم.

 رییس دانشگاه صنعتی همدان به وظیفه یک دانشجو در دانشگاه مهندسی اشاره کرد و ضمن اینکه این وظیفه را در کنار سیر تسلسل آموزش عالی و سیر تسلسل روند توسعه آموزش عالی کشور تبیین کرد افزود: اگر به سالهای دور نگاه کنیم دانشگاه های ما از نوع نسل یک و آموزش محور بودند.

وی گفت: رسالت دانشگاه های آموزش محور بیشتر در حوزه تربیت مدرسین و معلمین بود و تلاش می کردند اصول علمی را در سطوح عالی به دانشجویان منتقل کنند که اگر از این برهه بگذریم به دانشگاه دست دوم پژوهش محور می رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش دانشجو در دانشگاه کارآفرین، نیازمحور و دانش بنیان

پرورش دانشجو در دانشگاه کارآفرین، نیازمحور و دانش بنیان