مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-31اقتصادي

پلمب 147 بنگاه مشاور املاک متخلف گلستان/ مردم واحدهای متخلف را معرفی کنند


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از پلمب و تشکیل پرونده تعزیراتی برای 451 بنگاه مشاور املاک متخلف در گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از پلمب و تشکیل پرونده تعزیراتی برای 451 بنگاه مشاور املاک متخلف در گلستان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ظهر سه شنبه 9 آبان 1402 در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف ساماندهی بازار اجاره و مسکن همزمان با شروع فصل نقل و انتقالات از خرداد ماه در گلستان تشکیل شده بود، اظهار کرد: اعضای این کارگروه در 3 سطح صنفی، تعزیرات حکومتی و همچنین اطلاعاتی از بنگاه های مختلف استان بازدید می کنند که در این مدت از هزار و 671 بنگاه بازدید شد.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 136 بنگاه مشاور املاک در استان وجود دارد، بیان کرد: در این بازرسی ها 304 پرونده تعزیزاتی برای بنگاه های متخلف ایجاد و 147 واحد صنفی دارای تخلف پلمب شدند.

مهدی ملک ادامه داد: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تا کنون بنگاه های مشاور املاک متخلف دو میلیارد و 402 میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان یکی از راه های شناسایی واحدهای صنفی متخلف را گزارش های مردمی عنوان کرد و گفت: شهروندان می توانند در صورت تخلف مشاوران املاک به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 147 بنگاه مشاور املاک متخلف گلستان/ مردم واحدهای متخلف را معرفی کنند

پلمب 147 بنگاه مشاور املاک متخلف گلستان/ مردم واحدهای متخلف را معرفی کنند