مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:412023-10-26اجتماعي

دانش آموزان مدارس مناطق محروم جزء40 رتبه برتر کنکور سراسری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عباس سلطانیان در نشست هم اندیشی با روسا و معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، با اشاره به تحول خواهی و لزوم ایجاد تغییرات مثبت در قالب سند تحول بنیادین افزود: تغییر رویکردها باید به نفع آموزش بوده و جایگاه ما در آموزش سال جاری بصورت دقیق و هدفمند، مشخص باشد.

وی با بیان اینکه مدیران مجهز به علم روز و توسعه یافته مدارس، به طور حتم دانش آموزان توسعه یافته ای را تربیت خواهند کرد، گفت: مدیران باید بصیرت و باور کامل نسبت به طرح ها و برنامه ها داشته باشند همچنین ذی نفعانی که در اجرای برنامه به آنها کمک خواهند کرد را شناسایی و بستر لازم را برای اجرا فراهم کنند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 4 نوع گروه مدیر در مواجه با مسائل مختلف در مدارس داریم افزود: مدیر اجتناب کننده مسئله، نظاره کننده بر مسئله، نحل کننده مسئله موجب ضربه زدن به ساختار آموزش و دستگاه مربوطه زده و تنها مدیران مسئله یاب موفق هستند.

سلطانیان با بیان اینکه مدیران مدارس وظیفه سنگینی در قبال اطلاع رسانی به موقع به معلمان،عوامل اجرایی مدرسه،دانش آموزان و والدین در خصوص اعلام مصوبات ،بخشنامه ها و طرح های جدید ابلاغ شده به اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مدارس مناطق محروم جزء40 رتبه برتر کنکور سراسری

دانش آموزان مدارس مناطق محروم جزء40 رتبه برتر کنکور سراسری