مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-04ورزشي

هاشم نژاد: گل اول مان به نساجی آفساید بود


وینگر جوان تراکتور با بیان اینکه گل اول این تیم به نساجی در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، گفت: برای جبران شکست سنگین فصل گذشته مقابل استقلال به ورزشگاه آزادی می رویم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر جوان تراکتور با بیان اینکه گل اول این تیم به نساجی در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، گفت: برای جبران شکست سنگین فصل گذشته مقابل استقلال به ورزشگاه آزادی می رویم.

مهدی هاشم نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص برد تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: امتیازات دو بازی اخیر را اتفاقی از دست داده بودیم و سه امتیاز این هفته برای ما خیلی مهم بود؛ این بار از دقیقه اول با تمرکز و خوب کار کردیم و در نهایت مزد تلاش مان را گرفتیم.

او در خصوص گل اول تراکتور به نساجی که روی یک صحنه مشکوک به ثمر رسید گفت: در همان لحظه متوجه نشدم اما بعد از بازی، ویدئو را تماشا کردم و دیدم که گل اول تراکتور به نساجی در شرایط آفساید به ثمر رسید.

در نیمه دوم یک خطا در محوطه جریمه نساجی روی من انجام شد، داور نزدیک صحنه بود و احساس کردم به خاطر صحنه گل اول، ترسید و سوت نزد.

هاشم نژاد در خصوص تغییر پست بازیکنان توسط پاکو خمس افزود: بازیکنان تراکتور باکیفیت هستند و می توانند در چند پست مختلف بازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشم نژاد: گل اول مان به نساجی آفساید بود

هاشم نژاد: گل اول مان به نساجی آفساید بود