مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-05اقتصادي

پرداخت 60 میلیارد ریال یارانه نمایشگاهی به واحدهای تولیدی قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در طول دو سال گذشته، 60 میلیارد ریال یارانه به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین که در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت داشته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری اظهار کرد: در طول دو سال گذشته، 60 میلیارد ریال یارانه به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین که در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت داشته اند، پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت، 700 واحد تولیدی در بیش از 60 نمایشگاه های داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی و با هدف کمک به رونق تولید به ویژه در بخش صنایع کوچک و متوسط، انتقال تجارب بین تولیدکنندگان، کمک به توسعه بازار، معرفی محصولات و توانمندی ها، انتقال تکنولوژی میان واحدهای صنعتی، آشنایی با نیازهای بازار و مشتریان و فراهم کردن زمینه های فروش محصولات تولیدی حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در هفت ماهه اول سال جاری نیز با کمک این شرکت و به منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، 230 واحدهای صنعتی و خدماتی در 26 نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده اند.

این مسوول عنوان کرد: از 26 نمایشگاه داخلی و خارجی، بیش از 230 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در 19 نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 60 میلیارد ریال یارانه نمایشگاهی به واحدهای تولیدی قزوین

پرداخت 60 میلیارد ریال یارانه نمایشگاهی به واحدهای تولیدی قزوین