مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-06سياسي

سامانه یکپارچه اطلاعات در استان تهران ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری عصر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با تأکید بر توزیع عادلانه بودجه بر اساس نیازها، - استاندار تهران با اشاره به ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات در استان گفت: باید یک نقطه برای تمرکز اطلاعات وجود داشته باشد که همه ما بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم و به آن اعتماد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری عصر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با تأکید بر توزیع عادلانه بودجه بر اساس نیازها، اظهار کرد: نیازسنجی و مسئولیت تقسیم بودجه هر استانی بر عهده شورای برنامه ریزی آن استان است، البته در این راستا نظرات نمایندگان مجلس، شورا های اسلامی و مدیران بخش های مختلف اخذ می شود، اما در نهایت تصمیم گیر میزان و نحوه توزیع، اعضای شورای برنامه ریزی خواهند بود.

وی با اشاره به تنظیم برنامه هفتم توسعه، برنامه ریزی برای آینده را مستلزم تحلیل و بررسی عملکرد گذشته دانست و افزود: آنچه مهم است تحلیل اطلاعات و داده های موجود در موضوعات مختلف است.

استاندار تهران مرور هدف گذاری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در ادوار گذشته را برای هر مسئولی در هر حوزه ای که خدمت می کند امری ضروری دانست و گفت: باید بدانیم از اهداف خود چه مقدار فاصله گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه یکپارچه اطلاعات در استان تهران ایجاد می شود

سامانه یکپارچه اطلاعات در استان تهران ایجاد می شود