مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-14سياسي

اماکن و خانه های کاشمر پلاک پستی ندارند


نصب پلاک شهرداری و کد پستی بر روی اماکن و خانه های کاشمر، امری ضروری است که باید هر چه سریعتر نسبت به آن اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حسین قاسم نژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به اینکه پلاک پستی یک طرح ملی است، افزود: متاسفانه کاشمر در این حوزه نسبت به سایر شهرستان ها عقب است و کاری در این خصوص انجام نشده است.

رییس اداره پست کاشمر با بیان اینکه امروزه انجام مراسلات پستی نسبت به گذشته تغییر کرده و بسیاری از امور ضروری مردم از قبیل تحویل گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و سایر اسناد مهم از طریق پست انجام می شود، ابراز کرد: یکی از مواردی که که امروز برای دریافت خدمات دولت مورد استفاده می شود، موضوع احراز هویت الکترونیکی مکان است.

وی با تاکید بر اهمیت به هنگام کردن اطلاعات و حذف مراجعه مردم به اداره پست برای دریافت کدپستی، بیان کرد: در حال حاضر روزانه تعداد زیادی برای دریافت کدپستی به اداره پست مراجعه می کنند، که تعدادی از این افراد به دلیل اطلاعات ناقص موفق به دریافت آن نمی شوند و ناراضی از اداره خارج می شوند.

قاسم نژاد با اذعان به اینکه آمادگی داریم اجرای این طرح را در کنار شهرداری به سرانجام برسانیم، تصریح کرد: بر اساس این طرح ملی، شهرداری متولی اجرا و اداره پست تولیدکننده اطلاعات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن و خانه های کاشمر پلاک پستی ندارند

اماکن و خانه های کاشمر پلاک پستی ندارند