مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-24دانش

ثبت نام 4500 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاههای پیام نور آذربایجان غربی


رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: طبق آمار ارسالی از سازمان سنجش در کنکور امسال، 8000 نفر دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور استان قبول شده اند که تاکنون 4500 نفر ثبت نام قطعی خود را کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: طبق آمار ارسالی از سازمان سنجش در کنکور امسال، 8000 نفر دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور استان قبول شده اند که تاکنون 4500 نفر ثبت نام قطعی خود را کرده اند.

سید جواد طالب زاده با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 16مرکز و واحد پیام نور فعال در استان داریم، تصریح کرد: در حال حاضر 20هزار دانشجوی فعال در دانشگاههای پیام نور سطح استان فعالیت دارند که از این تعداد 1800نفر دانشجوی ارشد هستند.

طالب زاده با اشاره به اینکه بیشترین دانشجویان در گرایشهای حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی تحصیل می کنند، خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور در سطح کشور و به ویژه در مناطق محروم و مرزی به رسالت فرهنگی و آموزشی خود عمل کرده و نیازهای آموزشی و علم افزایی افراد را در مناطق دور افتاده با کمترین هزینه برطرف کرده است.

وی با اشاره به اینکه 158هیات علمی در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی تدریس می کنند، یادآور شد: در دانشگاه پیام نور استان 130رشته محل در مقطع کارشناسی و 25 رشته مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 4500 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاههای پیام نور آذربایجان غربی

ثبت نام 4500 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاههای پیام نور آذربایجان غربی